Den nye TENA Helhedsløsning inkluderer vores innovative inkontinens- og hudplejeprodukter.
TENA har skabt et unikt udvalg af produkter, digitale løsninger, værktøjer, uddannelse og support – alt sammen designet til at optimere dit plejeforløb og forbedre den personcentrerede pleje yderligere. Denne kombination af vores sortiment og en individuel tilgang til plejen vil give den største værdi for dine borgere, dit personale, din pleje og miljøet. Dette er den nye TENA Helhedsløsning.
Kontinensplejeforløbet er grundlaget for den nye TENA Helhedsløsning. Hos TENA arbejder vi tæt sammen med plejen for at identificere reelle behov. Baseret på disse behov har vi skabt et unikt udvalg, som optimerer hvert enkelt skridt af kontinensplejeforløbet, hvilket forbedrer den personcentrerede pleje yderligere.
Identificering af en borgers individuelle behov
Kombinationen af TENA Identifi, TENA værktøj til vurdering af hudsundhed og TENA retningslinjer hjælper med at sikre en nøjagtig kontinensvurdering, der identificerer de individuelle udfordringer, som hver enkelt borger står over for.
Resultaterne af kontinensvurderingen bruges til at skabe en personcentreret pleje-handleplan, der indeholder de rigtige toilettider, inkontinensproduktets rette type, størrelse og absorption samt passende hudplejeprodukter.
Den individuelle pleje leveres gennem proaktive toilettider ved hjælp af TENA produkter og TENA SmartCare digitale løsninger – alle udvalgt til at opfylde borgerens individuelle behov. TENA stiller også uddannelse og support til rådighed.
Resultaterne af plejeplanen bør gennemgås og evalueres jævnligt for at finde ud af, hvor der kan ske forbedringer. Dette gøres ved hjælp af TENA Dagbog og TENA Værdiberegner. Med disse oplysninger kan pleje-handle-planen tilpasses efter behov for at sikre plejekvaliteten.
Som kunde hos TENA, tror jeg, at andre ville kunne opleve færre skift, lavere omkostninger som følge af dette og i sidste ende bedre service for borgerne.
Garth,
Administrerende direktør,
Valley Elder Care (Valley Ældrepleje)
Når løsningerne fra TENA er implementeret på alle trin af plejeforløbet, kan de skabe større værdi på en række områder – fra livskvalitet hos borgeren og arbejdstilfredshed og plejeeffektivitet til miljømæssig bæredygtighed.
"Dette har givet personalerne muligheden for at få klaret flere opgaver, føle sig mere tilstrækkelige ved afslutningen af deres vagter, ikke føle det som om de bare løber rundt i et sindssygt tempo hele natten lang."
Jess, Plejedirektør, Valley Elder Care (Valley Ældrepleje)
TENA er et Essity brand, en førende, global hygiejne- og sundhedsvirksomhed. Med over 60 års erfaring er TENA det førende brand indenfor vokseninkontinens*. Vi tilbyder et komplet sortiment indenfor absorberende produkter, hudpleje og digitale velfærdsløsninger, som er skræddersyede til det enkelte individs behov, deres familie og sundhedspersonale.
Med TENA er Essity på forkant med at udvikle produkter og tjenester, der hjælper med at forbedre værdigheden og kvaliteten i menneskers liv. Vi stræber efter at levere bæredygtig kontinenspleje gennem bedre pleje og bedre produkter.
*Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene, 2020 edition.
TENA, et brand fra Essity – en førende, global virksomhed inden for hygiejne og sundhed. Vores produkter, løsninger og tjenester bruges hver dag af en milliard mennesker over hele verden. Vores formål er at nedbryde barriererne til velvære til fordel for kunder, patienter, plejepersonale og samfund. Vi er repræsenteret i cirka 150 lande med de førende globale brands TENA og Tork samt andre stærke brands som Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic og Zewa. I 2023 havde Essity en nettoomsætning på ca. 147 SEK milliarder ( 13 EUR milliarder) samt 36.000 ansatte. Virksomhedens hovedsæde er beliggende i Stockholm i Sverige, og Essity er registreret på Nasdaq Stockholm. Læs mere på essity.com.